پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان - ماموت بار

باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان

باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان تحت نظارت باربری ماموت بار انجام می گردد .

شهرک صنعتی بهارستان در استان البرز و شهر کرج واقع شده است . این شهرک در 15 کیلومتری شمال غربی کج و در کنار اتوبان کرج قزوین و در اراضی هلجرد کمالشهر واقع در جاده بهشت سکینه به مساحتی در حدود 223 هکتار احداث شده است .

شهرک صنعتی بهارستان یکی از شهرکهای با پتانسیل بالا در اشتغال زایی استان البرز است چرا که بیش از یکصد واحد صنعتی در آن به فعالیت مشغول هستند.

این شهرک صنعتی دارای واحدهای صنعتی ، کارگاه های تولیدی و کارخانجات متعدد می باشد که روزانه مواد خام و محصولات تولیدی خود را توسط ماشین های باربری سنگین و سبک به سرتاسر کشور ارسال می کنند .

برخی از این کارخانجات دارای خودروهای باربری اختصاصی با نام و نشان و لوگوی کارخانه هستند تا محصولات را از این شهرک خارج کرده و به شهرها و شهرستان های مختلف برسانند .

ولی برخی دیگر از کارگاهها و اصناف به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی از این کار خودداری کرده و هر زمان نیاز به خودروی باربری دارند با شرکت های باربری تماس می گیرند و درخواست ماشین باربری می نمایند .

در ادامه با ماموت بار همراه باشید تا بیشتر با این شهرک و خدمات باربری در آن آشنا شوید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار تهران به شهرستان را مطالعه نمایید . 

باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان - نیسان بار

باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان

باربری ماموت بار تنها باربری است که بصورت اختصاصی در زمینه نیسان بار به ارائه خدمات باربری مشغول است و در میان شهرک های صنعتی کلیه شهرها مشتریان دائمی در زمینه باربری دارد .

شهرک صنعتی بهارستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از صاحبان اصناف و تولیدکنندگان آن برای ارسال کالاها و محصولات خود از این باربری استفاده می کنند .

اگر در شهرک صنعتی بهارستان و یا شهرک های اطراف آن هستید و درخواست نیسان بار برای ارسال بارهای خود دارید با ماموت بار تماس بگیرید زیرا کرایه های باربری ماموت بار در حد کرایه بار برگشتی است و این برای مشتریان این باربری بسیار خوشایند است .

برای سفارش باربری خود با 02634499753 تماس بگیرید . 

باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان - پرطرفداری بار برگشتی

چرا بار برگشتی از سوی مشتریان باربری پرطرفدار است ؟

برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم اول بایستی ببینیم بار برگشتی چیست؟ بار برگشتی ، نیسان بار برگشتی و نیسان برگشتی همگی به یک معنی و از اصطلاحات باربری می باشند که در آن ارائه خدمات باربری با همان کیفیت ولی با کرایه ای کمتر انجام می شود .

راننده ای که باری را از شهر خود به شهر مقصد حمل می کند برای بازگشت به شهر خود ترجیح می دهد باری را حمل کرده تا کرایه بیشتری در نتیجه رفت و برگشت به آن شهر به دست آورده باشد .

رانندگان بین شهری پس از رسیدن به شهر مقصد معمولا به باربری آن شهر مراجعه کرده و درخواست بار برگشتی به مقصد شهر خود می نمایند .

بار برگشتی به دلیل اینکه کرایه کمتری دارد مورد استقبال رانندگان همان شهر قرار نمی گیرد و راننده ای که قصد بازگشت به شهر خود دارد بدون اینکه معطل شود می تواند بار را تحویل گرفته و با کرایه کمتری به شهر خود بازگردد .

این کرایه کمتر به نفع مشتریان باربری است و به همین دلیل از این نوع خدمات استقبال بیشتری می شود . حال باربری ماموت بار بدلیل کرایه های مناسب و اقتصادی همواره توسط مشتریان انتخاب شده و بیش از 65000 راننده فعال در سامانه این شرکت ثبت نام کرده و به خدمات باربری مشغول هستند .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد

باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان - سایت تخصصی نیسان

باربری ماموت بار ، سایت تخصصی حمل بار با نیسان

باربری ماموت بار بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات باربری در سرتاسر کشور با 34 نمایندگی فعال دارد و همانطور که در بالا به آن اشاره شد سامانه 65000 عضوی از رانندگان را مدیریت می کند .

اقتصادی بودن کرایه ها تنها یکی از مزیت های این باربری بود و مزیت دیگر آن پاسخگویی و پشتیبانی به موقع و 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل می باشد که توسط اپراتورهای مسئولیت پذیر و با اخلاق این مجموعه انجام می گیرد .

برای ارسال بارهای خود از هر نقطه ای از ایران به سایر نقاط کشور با ماموت بار تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمات باربری خود را دریافت نمایید .

مقالات مرتبط :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *