پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
خرده بار چیست؟ با نیسان بار ماموت بار

خرده بار چیست؟

به انواع کالاهای سبک با حجم پایین که از ظرفیت یک ماشین باری کمتر است، خرده بار گفته می شود. برای حمل و ارسال چنین بارهایی می توانید از خدمات حمل خرده بار گروه حمل و نقل ماموت بار استفاده کنید تا با هزینه ای بسیار پایین تر حمل بار را انجام دهید. بسیاری از موسسات حمل و نقل فعال در سراسر کشور خدمات حمل خرده بار را ارائه می دهند و به صورت کلی روند حمل بارهای سبک به این صورت است که کالا به دست انباردارهای موسسه حمل و نقل می رسد و پس از آن طبق مقصدی که مشخص شده است، توسط ماشین های باربری حمل و ارسال می شود.

فرایند ارسال و حمل کالاهای کوچک نیازمند زمان بیشتری نسبت به استفاده از ماشین های دربست دارد و برای حمل خرده بار باید زمان بیشتری را درنظر بگیرید. از جمله ماشین های باری که برای حمل خرده بار استفاده می شود می توان به نیسان وانت، خاور، 911 و دیگر ماشین های موجود اشاره کرد که در صورت استفاده از نیسان وانت مدت زمان کمتری برای حمل بار نیاز است.

برای استفاده از خدمات باربری خرده بار در تمام کشور می توانید با دفتر مرکزی ماموت بار با شماره تلفن 02188520204 در تماس باشید یا از طریق لیست نمایندگی ماموت بار با نزدیک ترین نمایندگی ماموت بار با خود ارتباط برقرار کنید.

حمل خرده بار (یا کنارباری) چیست؟

خرده بار یا کنارباری به محموله ‌های کوچکی مانند وسایل منزل یا کالاهای تجاری یا بازرگانی گفته می ‌شود که حجم یا وزن آنها از ظرفیت یک ماشین باری کمتر است. به عبارت دیگر، خرده بار به محموله ‌هایی گفته می ‌شود که برای حمل آنها به یک ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار بین شهری به صورت دربستی نیاز نخواهد بود.

خرده بار می ‌تواند شامل انواع کالاهای صنعتی، تجاری، شخصی و غیره باشد که عبارت است از:

  • تجهیزات الکترونیکی
  • لوازم خانگی
  • مبلمان
  • مواد غذایی
  • پوشاک
  • مواد اولیه صنعتی
  • کالاهای صادراتی و وارداتی
  • تجهیزات کارگاهی یا کارخانه ای
  • و…

برای حمل خرده بار خود از تهران به سایر شهرهای ایران یا از شهرستان های مختلف به تهران می توانید از خدمات گروه حمل و نقل ماموت بار برای این نوع باربری بین شهری استفاده کنید. در این مجموعه باربری برای حمل خرده بار خدمات ویژه ارائه می شود که از میان آنها می توان به استفاده از مجهزترین ماشین های باربری انواع نیسان بار یا وانت بار اشاره کرد. به این صورت که برای حمل خرده بار با باربری ماموت بار نیازی به استفاده از ماشین باربری به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از مشتریان دریافت می شود.

مزایای خرده بار با نیسان بار بین شهری

حمل خرده بار با وانت بار بین شهری در گروه حمل و نقل بین شهری ماموت بار برای متقاضیان مزایای بسیار مانند کاهش هزینه های حمل بار، حمل محموله به صورت سریع و ایمن و امکان باربری در تمام جاده های کشور را دارا است.

همچنین از آنجایی که نیسان بار جزو پرکاربردترین ماشین های باربری در کشور محسوب می شود و دارای مزایای بسیار است که از میان آنها می توان به ظرفیت بالای 2 تن، محدودیت تردد نداشتن در سطح شهر، بدنه محکم و قوی اشاره کرد، بر همین اساس به عنوان محبوب ترین ماشین باربری در میان مشتریان شناخته می شود و به صورت روزانه متقاضیان بسیار دارد.

در همین راستا می توان بیان کرد که استفاده از حمل خرده بار در باربری ماموت بار موجب می شود که متقاضیان به راحتی و با خیال راحت حمل بار خود را بدون هیچ دغدغه ای انجام دهند.

خرده بار تهران

تهران یکی از شهرهایی است که بیشترین ارسال خرده بار را به سراسر کشور دارد. در شهر تهران می توانید شاهد انواع باربری های کنار باری در منطقه شوش تهران باشید. در فرایند ارسال کالاهای سبک مجبور هستید تا خودتان بار را برای باربری ببرید که در بسیاری از موارد ممکن است تا حتی مجبور به استفاده از وانت های درون شهری باشید و باعث شود تا کرایه ای بیشتر پرداخت کنید.

در صورت استفاده از خدمات حمل خرده بار ماموت بار دیگر نیازی نیست تا کالا خود را به دست ما برسانید، بلکه این رانندگان ماموت بار هستند که خود را در مبدا حاضر و اقدام به بارگیری می کنند و در نهایت نیز طبق مقصدی که شما تایید کرده باشید، کالا تخلیه می شود. خرده بار تهران توسط وانت بار بین شهری صورت می گیرد که ماموت بار با داشتن 70 هزار راننده فعال نیسان وانت توانسته تا در تمامی مناطق تهران ارائه خدمات داشته باشد، همچنین به پوشش سراسری کل کشور دست پیدا کند.

برای استفاده از باربری و حمل بار از مبدا تهران پیشنهاد می شود تا مقاله باربری نیسان بار تهران را مطالعه کنید.

خرده بار چیست ؟

حمل خرده بار بین شهری کرج به شهرستان

کرج  از دیگر شهرهای پرجمعیت کشور است که همواره ارسال خرده بار از کرج اهمیت ویژه ای داشته است، به همین دلیل است که ماموت بار اقدام به تاسیس نمایندگی در این شهر کرده است تا به طور کامل نیاز به ارسال کالاهای سبک از کرج برطرف شود. برای حمل کنار باری از کرج می توانید با نمایندگی کرج ماموت بار با شماره تماس 09191934779 در ارتباط باشید.

برای حمل خرده بار به صورت بین شهری از کرج به شهرستان نیاز به استفاده از نیسان بار یا وانت بار دربستی نخواهد بود، البته این امکان تنها در گروه حمل و نقل ماموت بار وجود دارد، در سایر باربری های بین شهری کشور برای حمل خرده بار متقاضیان باید از یک ماشین باربری به صورت دربستی استفاده کنند؛ اما در مجموعه باربری ماموت بار تنها هزینه حمل کالا از مشتریان دریافت می شود. 

همچنین برای حمل خرده بار از کرج به شهرستان همانند سایر امور باربری در ماموت بار بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می شود که همین موارد موجب افزایش ایمنی در حمل بار بین شهری و کاهش دغدغه های مشتریان خواهد شد.

برای استفاده از خدمات مجموعه باربری ماموت بار کافی است که با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. در این باربری تمام مراحل حمل بار بین شهری با رعایت نکات ایمنی و استانداردهای لازم انجام می شود. برهمین اساس مشتریان با خیال راحت بار خود را به ماموت بار می سپارند و مطمئن هستند در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

حمل خرده بار با نیسان بار

نیسان بار جزو پرکاربردترین ماشین های باربری در حمل و نقل بین شهری است که به صورت روزانه حمل انواع بار مانند خرده بار با این ماشین باربری انجام می شود. بنابراین می توان بیان کرد که حمل خرده بار توسط نیسان بار یکی از مناسب ترین راه های حمل بارهای سبک و کم حجم است؛ زیرا  وانت نیسان جزء سریع ترین ماشین های باربری است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بار را در مقصد تحویل دهد. 

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن بزرگ ترین پایانه نیسان بار تهران به شهرستان توانسته تا به صورت شبانه روزی و در هر ساعتی باربری با نیسان بار را برای شما مشتریان گرامی انجام دهد. در این باربری نیاز به استفاده از نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از متقاضیان حمل خرده بار دریافت می شود.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره وانت نیسان می توانید به پایانه نیسان بار  ماموت بار مراجعه کنید.

خرده بار چیست ؟

شماره تلفن باربری خرده بار

متقاضیان برای ثبت درخواست نیاز به دسترسی به شماره تلفن باربری جزو ضرورت های اساسی محسوب می شود، بر همین اساس باربری های که در این زمینه فعالیت دارند، باید در این مورد اطلاع رسانی لازم را انجام دهند. گروه حمل و نقل ماموت بار برای دسترسی سریع تر شماره پنج رقمی 02152901 را در اختیار مشتریان قرار داده است تا متقاضیان حمل بار بین شهری بهتر بتوانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای استفاده از خدمات خرده بار در سراسر کشور باید ابتدا باربری که در شهر شما خدمات ارائه می دهد را پیدا کنید و با برقراری تماس بار خود را ارسال کنید. برای استفاده از خدمات حمل خرده بار در سراسر کشور می توانید با نزدیک ترین نمایندگی ماموت بار در تماس باشید یا از طریق پشتیبانی اعلام بار کنید. سپس در کمتر از یک ساعت منتظر وانت بار متناسب با وزن و حجم بار خود شوید.

برای ثبت درخواست خرده بار می توانید با تیم پشتیبانی ماموت بار تماس حاصل فرمایید و بعد از استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار اعلام بار خود را انجام دهید. تیم پشتیبانی در گروه حمل و نقل ماموت بار به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است. 

حمل خرده بار با ماموت بار 

شما مشتریان گرامی، اگر  وزن و حجم بار شما کمتر از ظرفیت ماشین های باربری دارید، بهترین راه حمل کالا، ارسال آن به صورت کنارباری است؛ اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که مدت زمان بیشتری نیاز است و از امنیت کمتری نسبت حمل بار دربست برخوردار است. برای استفاده از خدمات حمل خرده بار ماموت بار می توانید با پشتیبانی این مجموعه باربری تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم در این مورد را به دست آورید. 

برای حمل بارهای سنگین در سراسر کشور نیز می توانید به سایت دفتر مرکزی باربری مراجعه فرمایید.

مقالات مرتبط :

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *